İzmir firmaları, yeni pazarlara açıldı

İZMİR (İGFA) – Türk firmalarla birlikte Çin, Mısır, Hindistan, Kırgızistan, Filistin, Polonya, Portekiz, İngiltere ve Özbekistan’dan iştirakçilerin stant açığı Memleketler arası Anne Bebek Çocuk Eserleri Fuarı’na 125’i birinci kere olmak üzere, 1.100’den fazla marka katıldı. Çin Pavilyonu, Start-up alanı, New Comers alanı üzere yeni stant alanlarının yer aldığı fuarda iştirakçiler, 0-16 yaş aralığında bebek, çocuk eserleri ile 65 binin üzerinde İlkbahar-Yaz 2024 dönem koleksiyonlarını sergiledi.

YURT DIŞI ZİYARETÇİLERİN YARISI, ORTA DOĞU İLE KUZEY VE SAHRA AFRİKA’DAN

Milyar dolarlık bebek & çocuk eserleri bölümünü 41’inci kere İstanbul’da buluşturan CBME Türkiye, en çok yabancı ziyaretçiyi yüzde 31 oranıyla Orta Doğu, yüzde 28’le Kuzey ve Sahra Afrika, yüzde 19 ile Rusya ve BDT, yüzde 16 ile de Avrupa ve Balkanlar’dan ağırlardı. Bu bölgelerin yanı sıra Asya, Kuzey ve Güney Amerika ve Okyanusya’dan da ziyaretçiler fuarı takip etti.

Katılımcı ve ziyaretçilerin, fuardan ziyadesiyle şad ayrıldığını vurgulayan CBME Türkiye Fuar Yöneticisi Hatice Dinçer, “Aldığımız geri bildirimlere nazaran iştirakçilerimiz, fuarımızı bölümünün en kıymetli buluşma adreslerinden birisi olarak nitelendirirken, öbür memleketler arası benzerlerine nazaran çok daha başarılı görüyor. CBME Türkiye sayesinde çok sayıda sipariş aldıklarını söz eden iştirakçi firmalar, bilhassa yeni eserler konusunda da organizasyonumuzu başarılı buluyor” dedi.

“Fuarımızı, çoğunluğu perakendeciler, büyük mağazalar ve e-Ticaret platformları olmak üzere, toptancılar, üreticiler ve marka sahipleri, tedarikçiler, satın alma ofisleri, ithalatçılar ve distribütörlerin oluşturduğu ziyaretçiler takip ediyor” diyen Dinçer, ziyaretçiler açısından da CBME Türkiye’nin beklentileri karşılayan bir fuar olduğunu belirtti. Dinçer açıklamasında “Ziyaretçilerimizden, işlerinin büyümesi, yeni iştirakler ve pazarlarını genişletmeye olan katkısı dışında fuarın büyüklüğüne, kalitesine ve şıklığına hayran kaldıkları istikametinde çok fazla yorum aldık. İştirakçi ve ziyaretçi görüşlerinin de yer aldığı fuar görüntüleri yakın vakitte CBME Türkiye’nin Youtube, Instagram ve TikTok hesaplarından izlenebilecek. Şubat ayı itibariyle stant satışlarına başlanmasını, Haziran ayı itibariyle de online ziyaretçi kaydının açılmasını planlıyoruz. Dileyenler, şimdiden ön ziyaretçi kayıtlarını tamamlayıp, kayıt açıldığında erkenden haberdar olabilirler” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir