Şirketlerden sürdürülebilirlik adımları

Ülker, geçtiğimiz yıl hayata geçirilen güç verimliliği projeleriyle 7,5 milyon TL, AR-GE projeleriyle 35,8 milyon TL tasarruf sağlarken ayrıyeten 2021’de plastik kullanımını 268 ton, kâğıt kullanımını da 1.194 ton azalttı.

Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “2014’ten bu yana karbon salım artışı olmadan büyüyoruz. Ham unsur, materyal ve hizmet alımlarını azami düzeyde lokal tedarikçilerden yapıyoruz. Böylelikle hem lokal kalkınmaya dayanak oluyor hem de lojistik kaynaklı karbon salımını azaltıyoruz. Sürdürülebilirlik projelerimizi belirlerken, su verimliliği, besin israfının engellenmesi ve sürdürülebilir ham husus tedariki hususları temel önceliklerimiz ortasında yer alıyor” dedi.

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ANLAYIŞI İLE YENİLEME

Akkök Holding, Beşiktaş Alman Deresi yürüyüş parkurunda kamusal alan dönüşüm projesi başlattı.

Akkök Holding İcra Heyeti Lideri Ahmet Dördüncü İstanbul’un yeşil alanlarından birini sürdürülebilirlik anlayışıyla yenilemekten keyifli olduklarını söyledi. Dördüncü, “İstanbul’un kamusal alanlarını, tabiat dostu bir yaklaşımla yenileyip kentte yaşayanların hizmete sunmak çok kıymetli. Tüm paydaşlarımız için uzun vadeli bedel yaratma maksadıyla önümüzdeki günlerde de kentimizin ortak kullanımdaki farklı yerlerini sürdürülebilirlik niyetiyle dönüştüreceğiz” dedi.

TRENDYOL, SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK YOL HARİTASINI AÇIKLADI

Alışveriş platformu Trendyol, Sürdürülebilir Tesir Planı’nı açıkladı. Trendyol Kümesi Lideri Çağlayan Çetin, “Samimi, şeffaf, paydaş işbirliğine dayanan, hesap verilebilir ve bulunduğumuz tüm coğrafyalarda uygulanabilir bir yol haritası oluşturmaya uğraş ettik. Böylelikle tüm iş süreçlerinde sürdürülebilirliği önceliğimiz haline getiriyoruz. 2040 yılına kadar kendi operasyonlarımızda karbon nötr olmayı, 2050 yılına kadar tüm kıymet zincirimizle karbon nötr olmayı hedefliyoruz” dedi.

MERCEDES-BENZ TÜRK’TEN İNOVASYON KAMPI

Mercedes-Benz Türk’ün her sene ortalama 50 fikir sahibinin başvurduğu Koza Merkezi’nde, bu yıl da çalışanların oylarıyla en yüksek puanı alan fikirlerin sahipleri İnovasyon Kampı’nda bir ortaya gelerek projelerini tanıttı. Şirketin 2.El Otobüs & Kamyon Satış Yöneticisi & Mercedes-Benz Koza Merkezi Yöneticisi Didem Daphne Özensel, “Koza Merkezi’nde her yıl binlerce çalışanımızın dahil olduğu Fikir Haftaları aktifliğini düzenliyoruz. Böylelikle, yenilikçilik, sürdürülebilirlik ve dijitalleşme mevzularında çeşitli çalışmaları hayata geçiriyoruz” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir